In 2002 is Auke Groen gaan werken bij een Field Marketing bureau. Ondernemend als hij is, miste hij tijdens de werkzaamheden het inbrengen van zijn eigen initiatieven. De werkzaamheden hebben hem door de jaren heen geleerd dat persoonlijke betrokkenheid een belangrijk onderdeel is in de communicatie met de klant en de medewerker, alsook tijdens het uitvoeren van de projecten.
Gedreven door de passie voor retail en overtuigd van de ‘human touch’ in point of sale is hij in 2014 Groen Field Marketing gestart, met als doel alle klanten, projecten en medewerkers te behandelen met juist die persoonlijke betrokkenheid welke hij zo belangrijk vindt.
Ervoor wakend dat de afstand tussen het management en het team in het veld klein blijft, is Groen Field Marketing na 4 jaar uitgegroeid tot een bureau met meer dan 100 betrokken medewerkers welke actief zijn in de Benelux en Duitsland. Het motto ‘ieder schap, elk product en elke display verdient dezelfde persoonlijke betrokkenheid’ loopt als rode draad door het bedrijf.
Betrokkenheid
Eén van onze sleutelwoorden is betrokkenheid.
Wij zijn betrokken bij u als klant, bij uw product en bij de doelstellingen van uw campagne en begeleiden de projecten persoonlijk van begin tot einde.
Dagelijks hebben wij contact met onze merchandisers, waardoor wij ook bij hen persoonlijk betrokken zijn.
Dit resulteert in werknemers die op hun beurt weer persoonlijk betrokken zijn bij uw producten. Onze werknemers hebben allen passie voor de retail en zijn overtuigd van de ‘human touch’ bij elk project.


Connective Thinking
Nog één van onze sleutelwoorden: Connective Thinking.
Wij zijn de link tussen u, uw merken/producten, uw klant en de uiteindelijke consument. De meerwaarde van uw merk vertalen naar de winkelvloer is onze passie. Door uw producten in overleg met u aantrekkelijk te presenteren, brengen wij uw producten tot leven bij de consument.